3 veckor kvar

Min kärlek till min familj är enorm.
Jag är inte hel förs hela familjen är komplett
Jag har saknat Max och Sandra sjukt mycket.
 
När dom åkte tyckte jag det var rätt skönt att vara i från dom ett tag.
Första månaden var sjukt lång, det kändes som dom aldrig skulle komma hem. Sen har man släppt det lite.
Nu längtar man sjukt mycket att få hämta dom på Arlanda och krama ihjäl dom.
 
Jag har fått lite önskemål vad dom vill ha hemma att äta. Jag förstår att dom längtar efter svensk husmanskost.
Max längtar efter korv, potatis och köttbullar, Sandra längtar efter all min mat säger hon (puss) och skagenröra och rostad macka med avokado.
 
3 veckor kvar, dom landar på Arlanda den 25/3
 
 
                                 SNART SÅ.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0