30/3 depp,sjuk och korv

Hej på er
  Hoppas ni mår ok ?
 
Nu har jag varit dålig sen skärtorsdagen.
det började samma dag som jag vart ledig, och började med värk i kroppen
Fredag och lördag så var det som en vanlig förkylning men sen vart det värre, söndag-tisdag = ont i kropp, jobbig hosta och kliar i hals. I dag ont i nacke och kropp och väldigt slemmig i hals och ont i vänster bröst när jag hostar.
seg jävla förkylning.
I dag ska jag försöka gå ut en stund, ruttnar snart här hemma. Fy fan va låg jag är.
Jag har inte ens varit ute med Sune dom sista dagarna, det har familjen fixat...
 
Hela jag skriker efter att det ska hända något, orkar knappt umgås med dom här hemma, vill bara sova typ.
 
I 4 dagar har vi ätit korv, Korv med bröd, korv med pasta och korv med pommes.
Billig och lätt mat och det passar plånboken då det här är en katastrof månad. April kommer bli den månaden då malen tar över min plånboken.
Går det att tyda i min text att jag e fett deppig eller  . Sorry
 

           Jag är förhoppningsvis snart tillbaka igen, va rädda om er // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0