FAIL....

 
Jaha nu har man Failat igen.
Jag hade sånt flyt med kost, promenader och godis intaget från 4 Januari till påsken.
 
Från skärtorsdagen har jag konstant proppat i mig skit istället för lagad mat . Jag har ätit korv & korv och lite mer korv,  Massa limpa istället för finncrisp
ost istället för ägg, massa godis, kaffebröd och chips. det som funnits till hands när jag inte orkat kliva upp ur sängen.
Inga promenader heller då jag inte varit utanför dörren så jag har totalt misslyckats/ IGEN.....
Just i skrivandes stund har jag bett Sandra köpa en chips påse till mig på Ica.
Bring it on.
Nu kan jag lika väl köra tills på Måndag, då måste jag ta tag i det igen men det kommer bli svårt... Vågen stirrar på mig varje morgon men jag vågar fan inte ställa mig på den......USCH.
 
Hatar mig själv ibland  // GOD NATT
                                        Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha förlåt man ska ju inte skratta med bilden haha jag dör! Lite så känner jag mig också!
Nya tag sen när du är frisk! Jag försöker köra på och stå ut här hemma men hur jävla lätt är det med massa delicato-bollar i skafferiet?? Usch så jäkla sugen jag är hela tiden :(

Svar: hahaha den e inte lättkram
Maria Höglund

2016-03-31 @ 20:31:25
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0