Kväller

Jaaaa,  jag har varit utanför dörren i dag. skönt med luft.
Jag försökte ringa mamma medans jag gick men jag kunde knappt andas, lät som jag sprungit 3000 mil och andades genom ett sugrör.
 
I dag blev det lite samtal, jobb på telefon och lite pappersjobb.
 
Vad har jag gjort annars da ?
 
Jag såg filmen Legend i dag med Tom Hardy. Jag älskar ju Tom Hardy och han gör ju 2 roller i denna film men jag tyckte filmen var sådär, Filmen är baserad på en sann historia.
 
Sen har jag tittat på 11  avsnitt av vikings de senaste dagarna. Grymt bra serie.
 
         Dagens bild HAHAHA...
 
     Här kommer bilder på min vän som alltid finns vid min sida
 
         Bordet som huvudkudde, konstigt nog så gillar han att ligga så här.
  Hoppas eran onsdag kväll blir bra // Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch hoppas du blir bra snart ❤️

Svar: tack, ser en ljusning
Maria Höglund

2016-03-30 @ 20:25:43
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Haha sådär brukar mina oxå ligga ibland 😆

2016-04-03 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0