Lilla Plätten

    Tjo
om det e sol i morgon ska jag fixa lite på min plätt.
Jag ska fixa bort det gamla i blomlådorna, rensa lite i rabatterna, slänga massa skit. Just nu är det lite mycket saker på min balkongsdel för vi har fått massa fräscha sommardäck (17 tum) Vi har för tillfället 12 däck där ute som STÅR I VÄGEN... Men snart får vi sätta på dom på bilen (4 st.) och resten ska väl säljas eller ner i källaren .
Men lite plättpyssel blir det.......
 
Obs.   skriver plättpyssel eftersom jag inte har en står trädgård utan en liten plätt.
             Penséer har kommit i butik
dom tål ju 6 minus grader så kanske att jag inhandlar 3 häng amplar så det blir lite färg.
        Puss & kram Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0