Morris skjorta

Jaaaaa
I dag fick jag ut lilleman 👍
Vi Ă„kte till Farsta och promenerade runt han lĂ€mnade in sitt cv pĂ„ Hemköp i Farsta , vi tittade i butiker och han köpte en as snygg Morris skjorta pĂ„ gatt, den var jĂ€ttebilligt ! 1400  kr men Kalle köper vilka klĂ€der han vill för sin lön och klĂ€der Ă€r hans stora intresse 😀
Alla intressen förutom datan stödjer jag 




  Skjortan kommer bli sĂ„ fin till ett par slitna jeans eller jeans shorts i sommar 

Vi Ă„t lunch pĂ„ Kina hörnet innan vi Ă„kte hemĂ„t 
En jĂ€tte mysig dag med min Ă€lskling 

   Seriösa Kalle i provhytten 


       //  love Maria  â€ïžâ€ïžâ€ïž

Kommentarer
Postat av: Moster

Snygg. Min systerson har bra smak. ❀ Kram jag ska shoppa med Nova imorgon och Ă€ta pĂ„ tacobaren efter jobbet. đŸ˜ŠđŸ‘đŸ»

Svar: Mysigt 👍
Maria Höglund

2016-03-02 @ 19:46:25
Postat av: Medberoendee

Braaaa klĂ€dsmak! 😅

2016-03-02 @ 19:53:28

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0