PÅSKFRUKOST

 
Vår årliga Påsk frukost hemma hos barnens farmor & farfar är ju alltid på påskaftons morgon.
I morse var det alltså dags igen, tror detta blir mitt   21:a år
vi var en hängig familj som åkte till Nacka och Kalle stannade hemma då han är dålig, jag slängde i mig massa skit för att orka åka och det gick ok.
 
Det var trevligt/mysigt som vanligt med massa gott
 
I dag var vi inte hela gänget dock, Ove, Eva, Cassandra och David saknades, tvillingarna saknades (Thomas barn) ,  Prebens killar saknades och kalle saknades så vi var 9 mindre än vad vi brukar vara.
 
                             Här kommer några bilder:
 
 
 
 
'
                     Vi avslutade med farfars goda maräng tårta
 

                           Tack till farmor & farfar för ännu en frulle i påskens tecken....
                                                                   // Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig tradition! Och mums med tårta!
Efter påsken måste jag banta, så mycket jag har ätit haha :)
Kram på dig!

Svar: hahahha samma här
Maria Höglund

2016-03-26 @ 22:34:05
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0