Spol bilen

Hade ju fastighets skötaren här i veckan 
Bla. För mitt avlopp
Det stinker i mina avlopp när grannar mm spolar och använder avlopp i kök och toa
Det stinker skit, katt kiss osv 
Så nu är spol bilen här i dag och fixar mina rör, tydligen behöver rören luft mm




 Nu hoppas vi att vi slipper stanken 

 Jag frågade Akelius om jag kunde få min altan dörr  förstärkt eftersom
Grannarna haft inbrott och dom fick det efter sitt inbrottet ,  där fick jag ett NEJ
Man ska tydligen få inbrott först innan dom gör något 
Hm....
Dom resonerade så att om jag får så vill alla ha /  a fast jag bor ju ändå på nedre botten 

Aja .......

 Ha en fin fredag - Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0