The End


            Jag lägger ner bloggen efter nästan 7 år , tack för den här tiden.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej :(

Svar: Funderar
Maria Höglund

2016-03-28 @ 20:33:03
Postat av: Beatrice

Nää vad tråkigt... Hoppas att du/ni mår bra. Kommer sakna din blogg❤️

Svar: Får så mycket neeeej så kanske öppnar igen
Maria Höglund

2016-03-28 @ 21:00:58
Postat av: S

Men nej! Varför då?
Jag läser ju dagligen! Kommer bli tomt! Kram!

Svar: Fått så mycket neeeej på att jag ska stänga ner så får kanske öppna upp igen
Kram
Maria Höglund

2016-03-28 @ 21:01:49
Postat av: Susse

Nä, vad tråkigt. E ju in o läser den varje dag även fast jag inte ens känner dej/er så e de kul att följa.

Svar: Få se om jag fortsätter
Titta in igen
Så många som protesterat
Kram
Maria Höglund

2016-03-28 @ 21:41:04
Postat av: Annica

Åh nej, varför ❤️❤️❤️

Svar: Vet ej men kommer nog igen
Maria Höglund

2016-03-28 @ 22:16:58
Postat av: Tina

Tråkigt om du lägger ner din blogg😥 känner inte heller dig 😉men har läst din blogg varje dag😀 jätte bra blogg😃

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-03-28 @ 22:19:09
Postat av: Anonym

Nej fina Maria! Kram Jossan💝

Svar: Återkommer nog kram
För många neeeej
Maria Höglund

2016-03-29 @ 01:30:53
Postat av: Medberoendee

Glaaad att du inte lägger ner! Jag har varit dålig på att läsa bloggar i allmänhet senaste tiden då jag dels inte har nån dator nu och min telefon är askonstigt just nu... Men jag läser aaaallltiiid ikapp dina inlägg efter dom dagar jag inte kollat, och din blogg är en av få jag verkligen följer och har följt i flera år! 😊 Hahaha jag drömde förresten inatt att jag va hemma hos DIG på middag hahahhahha! Askonstigt! 😂

Ska iväg nu men läser ikapp inläggen imorgon! Treeeevlig heeelg Maria! 😊😊

Svar: Tack hjärtat
Du vet att jag skulle bli glad om du kom någon gång , ta med dig Johanna och kom och säg hej någon helg när det blir lite varmare ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2016-04-01 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0