Coco Chanel

Tack tack tack Goa Kalle 💚💚
I dag fick jag en tidig födelsedagspresent av Kalle 

Han e så jäkla rolig😂😂
Häromdagen gnällde han på mina vinglas, han tycker dom är fula och frågade om jag inte ville ha dyrare och finare vinglas hahaha
Killen med smak 
Jag sa nej och att dom jag har duger alldeles utmärkt !
Men då frågar han igen vad jag önskar mig när jag fyller år 
?
Då svarade jag att mina parfymer är slut så ett presentkort på kicks kanske 
!
I dag hade Kalle gått och köpt en av mina favorit parfymer till mig ❤️

Han skickade först en bild från kicks där han undrade vilka 2 av dessa jag vill ha 


  Det är den till höger jag älskar svarade jag ....

När jag kom hem så låg denna på mitt bord 


            Happy mom 💜💚
 Tack älskade Kalle 

Jag älskar verkligen mina grabbar så sjukt mycket, så snälla och omtänksamma killar 

Just nu är Kalle hemma hos Max och skruvar ihop Max och Sandras nya tv bänk dom köpte i går på Ikea 


            Love  Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Men ååå så gulligt av honom!
Ha en fin helg nu!
Lram

Svar: Desamma ❤️💤💤
Maria Höglund

2016-05-27 @ 20:01:47
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Ååå vad snällt! 😊

2016-05-29 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0