En vecka

I dag är det en vecka sen Max och Sandra flyttade , jag har inte riktigt fattat än att dom äntligen har eget på riktigt 😀
Tiden går fort , dom har fått fint hemma men dom vill köpa en hel del nytt till hemmet men dom är kloka och tar lite då och då så dom inte behöver ta på kredit👍


    Liten del av deras vardagsrum 


  Det var när vi skulle sätta upp tavlan som detta hände 
Borr helvetet fastnade i väggen 

Haha 
H kom och styrde upp allt ( min klippa) 


  Liten del av hallen , den här byrån har Sandra slipat och målat grå , från början var det furu 

Hon gjorde också om ett furu bord 
( köks) det slipade hon och olje målade med vit olje färg , det vart skit snyggt 👍
Hon e duktig min lilla svärdotter 💛

   Nu ska jag borsta nötterna och krypa ner i sängen / skönt
God natt ❤️❤️❤️ Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Hahahha hur kan en borrmaskin fastna i väggen 😂😂 det ser jävligt roligt ut faktiskt haha!

2016-05-08 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0