fix, mamma & räkfrossa

Hej och god morgon.
Jag gick upp 6.30 i morse för tvättstugan och för att väcka Kalle som jobbar 9-15 i dag.
Jag har hunnit med massa som tvätt, städ, handling. träffa loppis kund.
 
Vid 17.30 kommer mamma och vid 18.30 kommer Inger , i kväll kör vi lite surr och räkfrossa innan ny vecka börjar.

Jag har haft en lugn och skön helg ......
 
Hela veckan är planerad.(20)
Mamma är här söndag - torsdag. Vi har saker planerade varje dag/kväll men på Onsdag kväll ska mamma vara med syrrans familj .
Vi ska hinna med att jobba, shoppa, äta god mat, grilla, ta söder på Onsdag + träffa brorsan på lunch i stan, hälsa på Max & Sandra, promenera med hundarna och fira mamma med tårta för hon fyller år på Torsdag när hon far hem igen.
På Torsdag ska jag följa mamma till tåget
På Fredag ska  jag till FRISSAN och fixa mina naglar.
På Lördag är det fest på Värmdö
 
 Hoppas ni får en fin kommande vecka / Love IA
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vilken fullspäckad vecka! Skoj!
Ska ni åka till Turkiet i år igen?
Kram

Svar: Nej
I år gör vi annat
H har ju nytt jobb så svårt med Sem nu
Kram
Maria Höglund

2016-05-15 @ 20:56:11
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Hoppas att vädret vänder också så ni kan njuta ännu mer av veckan tillsammans! 😊

Kraaaamaaaar till dig!

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2016-05-15 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0