Grabbarna/ lunch / tv

Hej 
 
Jag har haft en mysig dag med grabbarna , tittat lite i butiker. Kalle köpte lite kläder och data prylar och Max köpte en tv , en Apple tv och ett vägg fäste på siba 
 
Älskar att hänga med mina grabbar, vi har så jäkla skoj och vi älskar att jiddra med varandra ❤️❤️
 







I kväll fredag blir det bara massa tända ljus och god mat plus film 
 
I morgon ska vi hem till Max och Sandra , H ska hjälpa dom sätta upp alla saker på väggarna - tv och tv bänk osv 
 
Ev ska jag ha brorsans hund i morgon lördag , dom ska på bröllop  och på söndag ska jag jobba 
 
Jag har precis kollat tåg biljetter till Göteborg den 17/6 och det billigaste tåget (mtr) vi hittade är 2000 kr t/r för oss 2 och då tjänar vi på att ta bilen. Vill egentligen inte köra bilen men vi tycker det är för dyrt med tåget....
trist att det ska vara så dyrt med tåget, vadå miljön......
 
   Önskar er en fin fredag / Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0