Gräset växer

Gräset växer och blommorna börja blomma , nu har jag pulat lite ute på plätten och vattnat blommor mm

Jag stod och vägde mellan att klippa gräset eller inte 
Och jag kom fram till INTE😜

Mamma kommer ju på söndag med damp  Ludde och då skyddar ju det långa gräset marken lite när hundarna röjer där ute så det får vara kvar tills helgen 21-22/5



   
    Ställde ljugar bänken i buskarna



     Långt gräs , ja jag vet ( blink ) 

 Sitter och väntar på min älskling 
 Han jobbar och jobbar , det är en lång väg i Svedmyra som ska asvalteras 
Och massa brunnar som ska sättas och jag tror det ska vara klart denna vecka 
Nu har han jobbat sen 5.30 i morse så han kommer nog bara äta och däcka 💤
 Ha det bäst hörni / IA 💚
 


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Så fint där ute! 😊😊

2016-05-12 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0