Hej fredag

Å va skönt att det bara är fredag, full rulle och massa mys onsdag till i dag 
Vi har gjort nytta
Vi har promenerat 
Pysslat lite hemma 
Druckit öl
Pratat 
Myst
Ätit gott 

I dag var det crazy friday på ÖB 
Dom sålde baden baden stolar för 99 kr istället för 300 kr 

Vi tänkte att det kunde vara bra att stå där i tid , vi kom 20 minuter innan öppning och då hade vi redan 18 st före oss 
Och sen vart det lång kö efter !
Man fick ta 2 per person , jag lovar er
Det var kaos , folk var helt galna 
Men vi lyckades till slut få med oss 2 st hem 


       Liten kö bakom ?? 😂😂


       Fick 2 såna med mig hem 👍

 Nu har vi flyttat in i sovrummet igen , skönt 
Men vi är långt ifrån klara, vi ska köpa säng lampor och ett överkast och sen önskar jag mig ett toalett bord 

Alla kläder  är tillbaks i mina garderober och lite skit slängde jag ner till källaren 
En bra och effektiv dag 👍👍

      Laaaater / Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0