Karolinska

I dag har jag/vi hälsat på P på sjukhuset, det var väldigt sorgligt även fast hon gjort framsteg sen olyckan.
vi pratade om hur snabbt allt kan vända och om döden och rehab för att komma tillbaka. Jag borstade hennes vackra hår och jag tog lite uppgifter för jag ska hjälpa henne ringa lite samtal osv.
På tisdag ska dom ha vårdplaneringsmöte och efter det ska vi ses igen och jag ska försöka finnas där så mycket jag hinner och kan för henne.....
Lillskruttan......
 
 P hade ett eget rum och massa godsaker på rummet, egen tv och dvd.
 Jag tog med mig lite Elle  till henne som jag hade hemma.
 
    Jag fick dom av Sandra och gav dom vidare till fröken P.....
 
 När vi var klara i Solna så hämtade vi upp grabbarna i V-H.(Kalle & Linus)  Det var inga pigga killar vi hämtade, dom var lite bakis efter valborgsfirande men dom hade haft skoj och det är huvudsaken ....
 Nu dags för lite mat och tvättstuga innan Natti Natt.
 
    Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0