Korv & Makkis

Hej söndag kväll
I dag har jag inte varit utanför dörren , sjukt hängig !
Det blev korv och makaroner till middag 


                    Mums 

Sune är fortfarande dålig , hostig & snorig 😒
och ännu värre är att idioterna som kör fotboll uppe vid gräs planen smäller värsta bomberna/smällare  vid matcher 
Det är nästan varje dag nu och Sune är livrädd och vägrar gå ut !!!!
I kväll ska jag göra en anmälan till polisen ang detta / jag kan ju alltid hoppas på att dom patrullerar vid matcherna 
Suck 
Det small en bomb alldeles nyss så Sune ligger och skakar vid mina fötter och i går vägrade han gå ut på kvällen , vi gjorde 2 försök men han vägrade 😢

Ni får ursäkta men jag hoppas bomberna smäller sönder deras fejs snart 
Hatar dom ......

Go kväll // Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars Sune :(
Jag hatar också smällare! Tänker på alla djur där ute.. Borde förbjudas!
God mat! En favorit här hemma faktiskt :)
Kram

2016-05-08 @ 22:38:47
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Tina

Krya på dig! Usch för smällare;( borde verkligen förbjudas :(:( stackars Sune;(

2016-05-09 @ 00:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0