Lataste dan ever

Hej och god helg ! Många går på ledighet i dag 😜

Själv har jag haft den lataste jobb dagen ever , jag har typ suttit i trädgården hela dan 😍
Sol, grill och Fia med knuff 

Sune mår inge vidare , vetrinären ville att vi skulle avvakta med vaccin eftersom Sune e sjuk, han hostar och snorar och e trött
Dom misstänker kennel hosta 
Han ska vila och så länge han äter och dricker och vill kissa och gå ut är det ingen fara, vi ska hålla koll på febern bara , just nu har han 38.5 så det e lugnt 

Jag har flängt runt , tagit några öl på Kina , vart hos Annicka och hemma hos Max ! 
Nu ut med Sune sen natt natt 


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Heeejhejhej!
Fixade min telefon igår så nu kan jag läsa bloggar igen på mitt vanliga sätt! 😅
Läser ikapp allt ikväll, ska ut i solen nu snart tänkte jag.

Tråkigt med Sune... Finns inget värre än att se sina hundar låga och dåliga.... Hoppas han kryar på sig! 💕
Och kraaaamar till dig!

Svar: Tack skruttan
Maria Höglund

2016-05-05 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0