PLUS

Tack Tack Tack Tack Älsko
I dag fick jag en ny telefon.
Iphone 6s PLUS
Im in Lööwweee
 
                        Den e finare än finast och bästare än bästas.
 
 Men som vanligt kan aldrig saker bara flyta på för mig utan installationen av nya luren strulade i går kväll,.
Jag fick sitta med den i 2 timmar plus att jag fick pratade med tele 2  2 ggr och sen fick jag ringa Appel.
 
Det som hände var att luren är så ny så den har inte ens hunnit fått in den nya uppdateringen.
Men Appel löste det tillslut och jag har återskapat allt från Icloud till nya luren  men klockan hann bli så mycket och tele 2:s kundtjänst hann och stänga så jag hann inte aktivera mitt nya kort, men det gör jag i dag.
 
Nu kan alla kan nå mig igen och jag kan jobba på som vanligt.
 
          Vet ni ???
Jag älskar luren och tack Älsko.....(H)
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Åååååååå! Plus också! Fan vad najs! Och SNÄLLT! 😊😊😊

Alltså varför ska det ALLTID strula med nya telefoner hahah, jag fattar inte det??😆

Svar: a super super nice
Maria Höglund

2016-05-12 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0