Pyssel i villan

En bra dag på jobbet, jag började min promenad 7.30 till jobbet och satan i hela gatan va kallt det var i morse, typ 8 grader / höll på att frysa ihjäl 
Väl framme så sa dagen swischalainen
Pyssel med papper & kvitton
Fix i villan och i trädgården 
Sopor & lyft 
Grillning etc 


   I dag var Sune med till jobbet igen, ungdomar och personal sa att Sune verkade vara sig själv igen 😍😍
Han var nog glad att vara med på jobbet igen 
      Nu har han vilat 8 dagar 




      Vattnat där vi sått gräs


       Dags för lunch 🍴🍴
 I kväll ska jag jobba med mitt
    KP uppdrag, Vi ska till stan , 
och i morgon ska jag till SÖS och mammografi och sen har jag en date med inger ❤️  plattan i mattan 
           Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0