Tisdag

I dag är jag piggare , mina herpes blåsor i och på läppen är på väg bort, jag blir helt däckad av herpes viruset!
Så trött och ont, det känns som en jobbig förkylning i hela kroppen ! denna gång hade jag 2 blåsor utanpå läppen och en innanför läppen och en på näsan 😢😢
Tacka vet jag min medicin 

I dag har jag varit ute och jag har ätit årets första glass / mums 
Det vart mjukglass i god våffla 🍨

Till middag gjorde jag skinksås och tagliatelle 


Kalle är på personalmöte på macken i Dalarö, det är väl lite snack om sommaren & så ska dom väl få träffa alla i gänget som jobbar ihop i sommar 

  Nu har jag tvättstugan // go kväll ❤️
           Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0