Tvätt, rester och film kväll

Hej 
Fixat med tvätt osv i kväll, bäddat rent och plockat undan min gäst säng 

Till middag vart det rester från måndagen 
Kassler & sparrissås

Mammas resa hem gick sådär 
Hahaha våran vanliga tur 
😃
Först hade hon och jag problem med försenad buss och massa jävla kontrollanter, 

Men vi hann till tåget med 4 minuters marginal 

När mamma skulle kliva av tåget i Flen så sket dig sig !
Tanten före mamma lyckades öppna dörren på tåget men dörren hann och stänga innan folk hann att kliva av , inkl min mamma så tåget åkte vidare ! 
Morsan fick åka till Katrineholm och byta tåg och åka tillbaka 
Stackars mamma 
Ja ja 
Hon ringde efter ett tag och sa att hon var hemma i allafall 👍👍

Nu ska vi ha film mys 
Gods of egyps

   Ha en fin kväll för det ska jag ha 
        Love IA ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0