1 november

Hej på er
I dag går vi in i första vintermånaden och vi har ju ett jävla väder i stort sett hela Sverige
Zappa tycker inte det är jätteroligt när det regnar , han vill mest in ☔️

Nu på morgonen har jag gjort det jag uppskattar väldigt mycket , brett mig 2 smörgåsar och ett glas mjölk och myst ner mig i soffan framför tv 4 morgon
Det är lyx för mig 😀

I dag blir Zappa hämtad och på lördag kommer nästa lass med hund/ hundar
Vi har gjort om planerna lite

Nu ska jag mysa vidare / kram på er

Kände mig lite hängig i går och i dag är jag lite snorig , fan va jag e mottaglig för allt skit men än så länge är det ingen fara men jag slänger i mig massa gott för att motverka skiten

Tomatsoppa med massa vitlök
Ingefära
Kanjang
Citron vatten

Hoppas ni får en skön dag trots vädret
Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0