Behöver er hjälp !

Det här med klackar på stövlar är ju ett mode i sig

Vad tycker ni,
tycker ni klacken kan göra stöveln omodern eller ful

framdelen på stöveln, är den ful ????
?????

Jag har nämligen ett par stövlar jag älskar och det är de ända jag äger !
Men jag har nog inte använt dom på 4-5 år och häromdagen när jag tog fram dom
Så vart jag osäker på klacken

Är klacken för ful
??


                                             Säg ärligt

 

Stövlarna ovan är det
Vad tycker ni
Hiss eller diss ?????

.......................................,,,,

             När man kollar klackar nu så ser dom mest ut så här

 

Eller platt klack

Dessa klackar under hade Gynning på sig i går

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej :/

Svar: Nej ???

Betyder det hiss eller diss
Maria Höglund

2016-11-30 @ 08:36:58
Postat av: Therese

Jag gillar klacken! Snygga stövlar 👍

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-11-30 @ 19:45:49
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0