Emetofobi

Jag ogillar mycket men har stark fobi mot 2 saker och  3 saker har jag sjukt svårt för
 
Emetofobi är min stora fobi.....
 
Det är rädsla för allt som har med kräkningar att göra.
Jag hatar ordet kräks, magsjuka etc.
 
Just nu går det massa skit och häromdagen läste jag i en blogg om en tjej som fått magsjukan , jag mådde typ skit bara av att läsa det och Igår hade jag Max här hemma och i natt hade han blivit jätte magsjuk så i dag har jag känt mig skum och lite illamående sen jag pratade med honom i telefon, bara vetskapen av att han var här i går får jag panik av.
 
 2:a saken jag har  fobi för är:
 trånga utrymmen
 
sjukt svårt för:
3) löss
4) lukter = när folk luktar illa
5) fästingar
 
 
Usch för dessa vinterkräksjukor
 
       //  Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0