En bra dag 9/11

Hej
Gud va mycket snö vi har och har fått, det har nog ingen missat men vi blir totalt handikappade när det blir som idag ⛄️⛄️

Tjoho för snön men det är verkligen kaos ute
Galet med snö, alla bussar inställda, folk kommer inte hem och till jobbet
Men
Jag och hundarna har haft det skoj även fast jag var totalt slut och dyng blöt när vi kom hem

Det tyngsta i dag var att skotta infarten på jobbet plus garage uppfarten
Det gick knappt och vi skottade bara halva garage uppfarten
Snön var blöt och tung så där rök min rygg men det tråkigaste i kråksången var att när jag lämnade jobbet så var det nöstan lika mycket snö igen och det roliga i det hela är att jag gnäller mindre än 23 åringarna
Ungdomarna är så sjukt lama och lata 😡

1:a bilden är när jag kom hem från jobbet
Ser ut som jag sprungit maran
Sista bilden , snön som kommit under dagen på mina blomlådor

// Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0