Galen Torsdag

Hej
Kom hem för ett tag sen ,
Hela dagen har varit helt galen
Farit hit och dit
Ärenden på morgonen
Sen till jobbet
Till Haninge c
Tillbaka till jobbet
Till handen och hämta min brukare
Till brandbergen för bowling
Till handen och lämna brukare
Tillbaka till Ica brandbergen för handling
Hem
Träffa loppis kund
Ner i källaren för att hämta julsaker

Nu har jag landat i soffan en snabbis för bloggen

Jag gjorde en strike och 2 spärr i dag annars gick de flesta kloten i rännan
Haha😂😂

I morgon är det mycket på to do list på dagen och på kvällen är det fest och träff med massa folk / ungdomar på söder
Vi ska möta upp pk som kommer från Norge
Jag tror vi blir 35 st
Kul

Vi blir inte i stan så jättelänge för vi kan inte lämna Sune för länge hemma för både Max och Kalle ska med in till stan men lillplutt får ha tv:n på och kolla idol hahaha

Nu säger jag natti natt
Slut som artist

All kärlek - Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0