Granar

Nu är äntligen min vita skönhet uppe
Jag fullkomligt älskar min vita gran med alla fina röda kulor

Den är svår att fånga på bild
Lyser så mycket finare in real

Vår gran på jobbet är också på plats
Mys pys
På jobbet kör vi klassisk grön gran

I dag är jag ledig
Jag ska följa med älsklingen på hans operation

Han ska göra 2 operationer i handen i dag och det gör han med bedövning och vaket tillstånd
Dom stänger av blodtillförseln från axeln
Hoppas hoppas handen blir bättre sen och ev blir det operation i den 2:a handen vid senare tillfälle
Detta är en arbetsskada , han ramlade på ett fundament och skadade handen
Sen passar dom på att operera hans karpaltunnel ( tror jag det heter ) samtidigt

Hörs senare , vi ska åka om en stund
// Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0