Hej kvällen & full almanacka

Hej på er
 
Nu har Zappa pojken åkt hem och vi har bara segat hela eftermiddagen, Jag gjorde köttfärssås och spagetti till middag.
Nu har vi precis tittat på en film, jag kommer dock inte ihåg vad den hette,  hahahaha men den var helt ok.
 
Jag pratade med mamma i dag., hon vill inte komma hit i jul så jag åker till henne någon dag i julhelgen  istället, Vi får se vilken dag vi åker dit , det blir lite julmat & mys och det vore skoj om jag får med mig max, Sandra och Kalle också.
 
I går träffade jag Annicka B, jätteskoj. Hon frågade om vi skulle ses någon helg och vi gick igenom almanackorna och vi kom fram till att jag hade bara en helg fri innan jul och det är den  16-18 December , helt galet och den helgen sa jag att jag inte vill ses för då behöver jag säkert jul fixa lite och kanske handla någon julklapp osv så vi bokade 20/1-17 så nu är vi inne på bokningen av 2017 HAHAHAHA
 
     Dags för sängen nu, är seg som satan, God Natt  Blogg vänner
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0