Martin & servera

I morse drog vi till M & Servera och köpte Nuggets , dom feta/stora
Hihi
Vi köpte en jävla massa pannkakor
De är inte i närheten av mina egna pannkakor utan mer skolpannkakor !
Dom e goda på sitt sätt

Det blev 2 pannkakor och en croissant till frukost
Mumma
Gott men ej nyttigt

skiter it just nu

För jag har faktiskt blivit skit duktig på att äta
Typ ätit upp alla mina kilon jag gick ner, jag är ett hemskt exempel när det gäller karraktär

Sorgliga jävla jag helt enkel och nu kommer julen med alla frestelser

Nu ska vi vila lite och kolla tv
Kalle har dragit med alla kompisar till Bodaborg

Kram på er // IA


Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå jag älskar såna där pannkakor!! Så barnsligt goda 😍
Kul med massa planer de kommande helgerna! Och snart får vi börja jul-pynta hahaha
Ha en fin söndag! Kram Therese

Svar: Tänkte julpynta nästa helg
Maria Höglund

2016-11-13 @ 13:02:39
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0