Mörkt

Usch
i dag är det en sån där jobbig dag med massa otrevliga överraskningar
Jag gick igenom räkningarna och fy fan säger jag bara + att  denna månad kom den där jävla bilskatten oxo
Inte kul....
 
sen pajade Max tv för 1 v sen och  vi har haft massa tjafs hit & dit med LG support och Siba men efter många om och men så ser det ut som vi löst det i dag fast det vart dyrare för Max för hans tv finns inte mer så han måste gå upp ett snäpp i prisklass....
alla jävla telefon köer hit & dit innan man får prata med rätt personer. ett plus till Andreas.
 
I morse när Kalle skulle sätta på sin data skärm så gick den sönder, Jag  började typ grina. Va fan ska man göra ????
Orkar inte.......
 
Mina barns problem blir mina för jag vill ju hjälpa dom såklart.
 
Jag gick igenom massa papper när jag kom hem från jobbet och inser att det är mycket som måste ringas och  fixas !!
 
Jag skulle behöva lite medvind snart för annars hoppar jag från Liljeholms bron , 
Usch just nu suger det mesta runt omkring och jag får noll lust till ALLT.
sorry för depp inlägg..........
 
Ett plus är att mitt vardagsrumsbord vart utbytt från butiken i dag, det nya jag fick förut var kantstött och en repa så jag reklamerade det och i dag kom det nya.
 
     Nu ska jag dra något gammalt över mig //    Natti Natt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Styrekram till dig Maria!🤗 Kram Jossan

Svar: Tack fina Jossan. Önskar er en fin jul..... Kram
Maria Höglund

2016-11-23 @ 22:34:30
Postat av: Anonym

Oj! inte styrekram!😄 STYRKEkram! /Jossan

2016-11-23 @ 22:36:45
Postat av: Carina

Nu kan det bara blir bättre Maria.
Styrke kramar till dig <3 /Carina

Svar: Tack Carina ❤️
Maria Höglund

2016-11-24 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0