Onsdagen

Hej

Försökte ta mig ut och gå mot posten och jobbet i morse men det sket sig !
Det var så jävla halt och inom 5 minuter hade jag druttat på röven 2 ggr så jag vände hem

Vid 12 tiden kom min chef och hämtade mig så gjorde vi lite nytta i villan innan hon körde hem mig igen / tack

Vid 14 tiden mötte jag Max , vi pratade och fikade och det var mest jobbiga samtal för varken han eller jag e på top så vi pratade mående , drömmar och den tråkiga verkligheten !!

Vi hann även med lite jobb då vi båda jobbar som kontakt personer , vi gjorde rapporter till kommunen och jag lämnade intresse för att ta en ny klient från januari - 17

Nu på kvällen vart det soppa med knäckebröd och en jäkligt bra film

Wardog
Based on a true story

Bilder från dagen kommmer här

Kicks kom med sin tidning i dag
Alltid lika skoj att bläddra i och kul att kolla årets julkalender !

I morgon blir det häng och jobb med chefen och sen KP uppdrag på
Kvällen

Nu säger jag god natt
Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0