4/10

I dag vart det en trevlig lunch 👍

Det vart möte ( IGEN) med min hantverkare som ska göra om mitt badrum till dusch rum , nu verkar det som om
Vi Àr överens , vi vet bara inte hur vi ska lösa en list pÄ golvet för saken Àr den Àr att duschen Àr pÄ höger sida och brunnen Àr pÄ vÀnster sida
Men det löser sig
Han trodde att det börjar nĂ€sta onsdag - fredag 👏👍👍 Ă€ntligen
Vi började med detta projekt i maj !

Sen ringde jag till min möbelaffÀr för att höra om dom visste ungefÀr nÀr mina möbler kommer ( eftersom mina andra soffor Àr sÄlda ) och dÄ visade det sig att det redan kommit till butik men att dom vÀntade pÄ ett extra armstöd som jag bestÀllt för att ha mitt i soffan för att bryta av den lÄnga delen och dom trodde jag villa ha allt pÄ samma hemkörning
Haha
Jag sa sÄklart att jag kan hÀmta mitt armstöd sjÀlv nÀr det kommer men att jag ville ha mina andra saker

Jag bad dom köra hem det pÄ torsdag eller fredag men dÄ hade dom inte hemkörning sÄ det blir redan i morgon
Faaaaan va kul
Nu Àr vi ju inte riktigt klara med allt i vardagsrummet för vi trodde att vi hade minst en vecka till pÄ oss att fÀrdigstÀlla allt men vi ska försöka göra klart i helgen

Jag Àr i allafall happy girl



I kvÀll Àr det svenska Hollywood fruar
Yeeeeh
Psykot Gunilla 😂😂😂

Det ska bli skönt att ta in sĂ€ngen i sovrummet i kvĂ€ll igen 👍💜

Go kvÀll // IA


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0