Kul kväll

Hej
Nu kom jag precis hem , vi har haft en jätte lyckad kväll med både ungdomar, personal , föräldrar och gamla ungdomar med barn
Superkul att få träffa alla i kväll

Vi åt , pratade , åt och pratade plus fikade och åt massa snacks
Skräckfilmen rullade på tv:n , villan var nersläckt med massa tända ljus .
Bra stämning som vanligt

Här kommer några bilder

I dag serverade vi en stor tacobuffe med massa tillbehör ( lyx)
Nu är jag trött och känner mig lite små hängig men behöver nog bara sova lite

Go kväll
PS
Någon vill ha recept på min stek , det kommer i morgon

Natti natt // IA


Kommentarer
Postat av: Therese

Gott med tacos men ännu godare med ostkrokar hahaha
Ha en fin kväll fina du!
Kram /Therese

2016-10-31 @ 20:56:57
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0