Max födelsedag

I dag fyller min älskling 24 år!

För 24 år sen var det kärlek vid första blicken !
Grattis min fina
Du är mitt allt ❤️❤️❤️❤️❤️

I dag vart det lite firande här hemma med tårta och morotskaka , Max kom även för att ta ett skönt bad då han endast har dusch hemma , och i dag är det faktiskt sista dagen man kan bada hos mig också för i morgon åker vårt badkar ut för på fredag morgon kommer rörmokaren och sätter upp vår dusch vägg och byter blandarna osv
Skönt att få det rent och fräscht

Max fick ett paket i dag och på lördag fortsätter vi att fira honom med en familje frukost på Clarion sign


Annars da ?

Tycker det har hänt 1000 saker sista dagarna , jag hänger liksom inte med!!

Det brinner i hjärnan

Vad hände med köksgolvet ?

Jo vi fick en diskmaskin som vi koppla in, vi drog igång den på kvälls kvisten och helt plötsligt blir det ett fel meddelande och vatten läckte ut , vi drog ut den och plast skyddet under maskinen repade upp hela mitt golv framför diskmaskinen / arbetsbänken
Jag har nämligen svart golv och minsta lilla man drar på golvet syns men den tunga maskinen repade upp ordentligt
Skittråkigt
Vet inte om jag ska kontakta försäkringsbolaget eller så sa någon att man kunde testa ett medel eftersom det är en golvmattan , typ att det går att polera upp
I dont know ?

Det tråkiga i kråksången är att jag såg ljuset i tunneln med allt som har gjorts om här hemma

Köket var klart, väggen målades ✔️
Sovrummet klart ✔️
Vardagsrum klart förutom att jag letar en skänk och lite foton ska upp ✔️
Kalles rum klart ✔️
På fredag blir duschrum klart ✔️

Det som skulle behövas göras om är hallen men det blir nästa år men just när man kände att man var glad och nöjd med allt här hemma då fuckar golv helvetet upp i köket
Ett stort jäkla störningsmoment 😡😡

Jag hatar att ha saker ogjort

Nu måste jag få igång min jobbmail
Jag måste sälja lite mer saker på loppis
Jag måste få golvet i köket fixat
Skruvar mm ska skruvas åt i mitt köksbord

Ni vet !!! Massa småsaker som jag vill bli av med på to do list

Samma sak på jobbet , möten , annonser, rensning och halloween fest på måndag 🎃🎃🎃

Annars går dagarna i ett
I morgon bitti ska jag med en ungdom till läkaren och på dan så ska jag möta en loppis kund och vid 15 är det KP uppdrag
På fredag är det rörmokaren, naglar och inger
Lördag - fortsätta fira Max
Söndag - tisdag ska jag ha brorsans hund Zappa

O la la vad det går // puss på er
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0