Vädret ?

Fy vilket skitväder men egentligen helt perfekt en Söndag.
älskar när det smattrar på fönsterbrädan.
 
Här är det lugna gatan, jag fick serverad frukost i morse och Kalle sover borta.
Jag har ställt in lite planer i dag, känner mest att jag vill ta det lugnt här hemma.
 
Den kommande veckan är helt crazy. Jag har massa saker som ska fixas, det är jobb och kp uppdrag och min älskade Max fyller år. Vi ska fira honom på Lördag morgon med frukost på Clarion hotell sign. och på Fredag ska jag äntligen lacka om mina just nu vidriga naglar med stans utväxt.
På söndagen ska jag och Inger ev. gå på bio om vi hinner för hon har middag på kvällen och det kanske inte finns en dag film vi vill se....?
 
veckan efter har jag lite kompis party här hemma och den 6/11 ska jag vara hundvakt 1 vecka till sessa och ev. Bella.
Känns som om tiden inte riktigt räcker till, det skulle behövas 2 dygn till i veckan.
 
nä nu ska jag ta tag i några saker, Bla mina garderober som e kaos.......
 
 Nu har jag vinröda naglar, vad ska jag ha på Fredag ????????
   de här gröna trivdes jag med.....
 
 
       Kram på er alla
 
         maria

Kommentarer
Postat av: Carina

Supersnygga gröna naglar.
Kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0