11 september

15 år sen terrorn slog till mot USA på riktigt.
fruktansvärt.....
Jag vet att jag satt vid tv:n hela dan och grät. Även fast jag inte har varit där eller har någon relation med någon där så kunde man inte annat än känna för alla drabbade.
 
I dag är det Söndag och ny arbetsvecka i morgon.
Massa att göra denna vecka med jobb, möten, tandläkare, KP uppdrag etc.
 
i dag ska jag till Martin Olsson men nu heter det Martin och servera, Vi ska handla lite roliga saker. En kompis till oss har kod där så vi handlar på hans kod....... för man måste ju ha företag eller restaurang för att få handla där.
man kan ju hitta massa skoj där som inte finns i butik.
 
Ska kolla efter curry ketchup till Maxan.
 
 
 
 
                  Ha en fin Söndag // Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0