A brunn och K brunn och blandat.

 
                                                           Det här är så jag
A brunn gick man bara inte på för det betydde OTUR och jag undviker dom fortfarande, Detta beteende började i 15 års åldern.
Om jag råkar gå på en A brunn så spottar jag 3 ggr.....
 
En K brunn vill man gå på för det för tur i kärlek.
men det e väldigt sällan man ser en K brunn ......
 
HAHAHAHA TOKIGT.
 
 
I dag är det Torsdag, jag har en personal ledig på jobbet denna vecka och en har blivit sjuk så därför ska jag jobba kväll i kväll
 
Jag är ju en morgon människa och gillar inte att  jobba kväll men när man väl är där på kvällar så är det mysigt.
mest jobbigt  när man vaknar 05.00 på morgonen och måste vänta hela dan för att gå på vid 13-14  tiden...
 
´Det blir matlagning med ungdomarna i kväll, kassler med chili och Boston gurka står på menyn och sen kanske vi kan ha en film kväll, det var ett tag sen .
 
Kalle kom hem 02.19 i natt, inte berusad alls men han klagade på illamående och ont i magen .
Han kräktes vid 5.30 och klockan 7.00, det kom hur mycket spyor som helst, HOPPAS DET INTE ÄR MAGSJUKA.
 
dealen i går när han gick på krogen en onsdag var att han skulle gå till skolan i dag oavsett mående men jag kan ju inte skicka i väg honom nu.
Jag har ju fobi mot kräkningar så  vi håller oss i olika rum och vi sprayar toaletten med  Yt desinfektion
 
      Nu tvättstugan, promenad och chill innan jobb........
 
                        Love IA
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0