En riktigt jävla piss dag.

 
I dag har jag pendlat mellan arg, jävligt arg, besviken , ledsen och jävligt ledsen  av många anledningar.
 
Det som gjorde mig mer än ledsen var brevet från landstinget  som låg i brevlådan när jag kom hem från jobbet.
 
Avslag för bukplastik!!
 
Egentligen trodde jag väl inget annat men det är ändå som en käftsmäll.
Det är bara att fortsätta och ha världens fulaste och äckligaste mage.
 
Anledningarna till avslaget var att hänget måste vara mer än 5 cm och jag har exakt 5.
 
-Förfan  magjävel kan du hänga ännu mer .... ända gången man önskar det liksom......
 
sen andra anledningen var mitt BMI, = övervikt.
Jag måste gå ner 8 kg till.
 
Min gulliga läkare skrev ett brev till mig att han tycker  vi ska ansöka igen (ny remiss)  när jag gått ner 8 kg för det där 8 kg kan göra att buken blir hängigare och att dom kanske tittar på det.
 
Så nu ligger allt hos mig,   Ovanligt.
 
Det känns jävligt hopplöst måste jag säga. men skam den som ger sig.  3:e gången gillt kanske !!!!!
 
Undra om man kan köpa tyngder att hänga på magen......... När den ändå är så äcklig så vad gör det då att göra den äckligare.
 
Jag fick typ en jävla jobbig ångest attack vid 3 tiden så jag tog en långpromenad ner till skogen och bara satte mig där och grät.
Nu kanske det känns en aningen bättre men är inte den gladaste tjejen på jorden just här och nu.
 
    Önskar er en fin kväll // Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh bad trist med avslag. Men lyssna på läkaren, gå ner lite så kan du söka igen!
Längtar tills jag ska ta bort min äckliga hängbuk också!! Efter nästa barn är det dags!

Svar: Tack 👍
Maria Höglund

2016-09-14 @ 18:41:02
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Annica

Ge inte upp. Du klarar att gå ner 8 kilo och så söker du igen. Förstår att det känns tungt men du klarar det. Jag finns här!! Kram ❤️❤️❤️

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-09-14 @ 22:25:14
Postat av: Anonym

Du är fin som du är men jag förstår ditt problem. skönheten sitter på insidan inte utsidan du är vacker som du är Kram

Svar: Tack ❤️
Maria Höglund

2016-09-15 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0