Fredag & helg 👍

Hej godingar
Jag vaknade 4.50
Pigg som en mört men nu klockan 7.50 börjar jag bli seg!

I dag sÄ ska jag fixa mina naglar , Àntligen
Jag var hos min nageltjej i början av aug sist
Ful utvÀxt nu !!

Jag har planer hela helgen men bara skojsiga saker plus att jag ska mÄla lite lister hemma

Bilden ovan Àr pÄ maten vi Ät i gÄr kvÀll pÄ jobbet , jag gjorde ett recept som mamma alltid gjorde hemma nÀr vi bodde hemma

LĂ€tt 🍮
Kassler med chilisÄs med bostongurka

Stekte och kryddade kassler och la i ugnsform

Vispade grÀdde tjock , hade i chilisÄs och massa bostongurka
Rör om och klicka över kassler och sen grÀdda i ugn i ca 25 min i 200 grader
Serveras med ris eller pasta , vi körde med fjÀrilsmakaroner

Önskar er en fin fredag // Love IA


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0