God morgon

Kom i säng rätt sent i går
Brandbilarna och poliser (7 st ) och ambulanser var här utanför från klockan 21-23 ca
Ett herrans liv

Det brann på 5:e våningen bredvid mig , jag vet vem det är som bor där , det var bara en tidsfråga innan detta skulle hända för han som bor där har stora Problem och psykisk ohälsa !

 

Fredag i dag , gubben har jobbat in tid så han är också ledig så vi hade en mysig morgon med samtal om hans utgång i går , lite mys och en god frukost

Kalle vaknade upp jätte hängig och ont i halsen men han gick i dag ändå , han blir väl säng liggande i helgen

Nu lite plock hemma och sen ut i solen 🌞
I dag ska jag klippa gräset och jag tror det kommer blir sista gången innan det är dags att ta in möbler mm från plätten,
innan den riktiga kylan kommer

Önskar er en fin fredag / IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0