Kub hyllor och tavlan

Hej på er 😍

Måndag och ny vecka
En bra och rolig dag ,
Fixade i villan på fm , hann och prata med chefen ostört en stund !
Vi pratade lite framtid, möten , aktiviteter osv .
Sen tog jag och en ungdom en promenad hem till mig och lämnade Sune för att sen åka och äta en god lunch !
Hen fick välja mellan pizza hut eller Kina buffé och det vart Kina / sushi 🍴🍴

 

 

 

Det var trevligt, alltid kul att hänga på tu man hand .
När vi ätit klart gjorde vi lite ärenden i Haninge c innan vi skiljdes åt !

När jag kom hem vart det tvättstugan , nu är Kalles bäddmadrass ren och alla täcken mm är också rent , Kalle fixade med sängen och slängde den gamla och jag städade Kalles rum ! Sängen vart skit bra i rummet och ser stor och inbjudande ut

Hoppas han sover gott i natt 💤💤

När älsklingen kom hem så hjälpte han mig att borra upp min tavla ( Chanel ) och mina kub hyllor

Jag vart sjukt nöjd
Här är före och efter bilder och en kvällsbild när mina ugglor lyser 👍

 

 

                                                  TOMMA VÄGGEN INNAN

 

 

 

Självklart är tavlan en bild på min favorit parfym och den står in real på min hylla
           Jag älskar Chanel mademoiselle ❤️

 

 

 

Nu ska jag tömma disk maskinen
God natt / IA


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va fint ❤️❤️❤️

Svar: tack
Maria Höglund

2016-09-05 @ 20:23:58
Postat av: kerstin ehrenholm

FINT DET blev på väggen tavlan är underbar

Svar: Tack Kerstin 👍❤️
Maria Höglund

2016-09-09 @ 23:22:24
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0