Martin & servera

Nu har vi kommit hem från Martin & servera ( Martin Olsson)

Fasiken va roligt det är att gå där , man blir typ sjuk av alla Goa saker
Och alla stor pack som finns 😀
VILLE HA MASSA 😋😋

Det vart litegrann i dag men vi ska ta en repa dit vid lön och bunkra lite och då ska Max och Sandra med oss

Vi köpte ett storpack Wiener snitzel med ost och skinka /30 pack a 396 kr
Det blir 13 kr st och räcker till 8 middagar

Vi köpte en stor säck god panerad kyckling , sånt som man får på KFC
196 kr räcker till 5 måltider
Oxfilé 159 kr/kg

En stor säck med färdig skalad potatis 7kg / 59 kr

På Ica betalar jag 30 kr för 2 kg stor potatis och då är den inte skalad

Jag köpte curry ketchup, stor burk sambal olek mm

Nöjd men fattig tjej men nu behöver jag ingen mat innan löning 👍👍

Vi kokade 3 kg potatis och gjorde hemmagjord potatismos av

Vi kokade 2 kg potatis som vi ska göra stekt potatis av i dag till snitzel

Och de 2 kg som är kvar ska vi göra klyftpotatis i ugnen med vitlök till oxfilén

Cola back 59 kr plus pant 83 kr
Jag betalar 125 på Ica

Nu ska jag vänta på att potatisen svalnar så jag kan göra stek potatis

Jag lagar alltid så jäkla mycket mat från grunden så det ska bli riktigt skönt med lite halv fabrikat oxo 👌👌

Puss & kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0