Onsdag

Vilken dag 😂
Fladdrar hit & dit
Började morgonen med att bli pissblöt om fötterna för att mina gummistövlar lÀckte , jag fick lÄna torra strumpor av en ungdom pÄ jobbet ! det tog ett tag innan jag fick upp vÀrmen , jag tÀnde ljus i villan och kokade varm choklad mm
Men nÀr jag vÀl blivit varm var det dags att hoppa i det blöta skorna igen för att ta sig vidare !

Jag Äkte till företags posten och foderboden sen hem för att lÀmna Sune och slÀnga skorna och byta klÀder , sen vidare pÄ möte !
Efter mötet Äkte jag hem till Max och sen mötte jag upp inger och kaj för en fika pÄ starbucks

Trevligt !!

NÀr jag kom hem var det dags att laga middag , jag hade torsk i frysen sÄ jag gjorde min goda fiskgryta och nu har jag tvÀttstugan

Jag kÀnner mig helt fÀrdig hahaha

Förresten
Det var 2 bra program som krockade i gÄr , det var dicte och svenska Hollywood fruar och jag var ju tvungen att vÀlja HF !! Och jag blir lika chockad varje gÄng jag ser och hör gunillla
Shit , hon Àr verkligen helt lost
Hon Àr sjukt störd alltsÄ !!
đŸ˜©đŸ˜©
Önskar er en fin onsdag kvĂ€ll
Kram Maria


Kommentarer
Postat av: malin Larsson

Tycker dagens gummistövlar Àr av sÀmre kvalitet Àn förr. Vad har du för nÄgra ?

Svar: Ett par frĂ„n skopunkten đŸ‘ŒđŸ˜©
Trevlig helg
Maria Höglund

2016-09-30 @ 13:37:11
Postat av: malin Larsson

OK dĂ€r ska man inte handla dĂ„ :-) Önskar detsamma

Svar: NĂ€ haha
Maria Höglund

2016-09-30 @ 17:16:03

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0