Promenader och jobb x 2

Hej på er,
här är en totalt slut kvinna .....
 
En bra Torsdag MEN
fy fasiken vad jag har gått i dag.
 
2.1/2 km till jobbet
4 km från FT till ÖB
 
Tillbaks till FT med buss......
 
2,1/2 km hem från jobbet
3 km från brandbergen till handen och hämtade min brukare
3 km från handen till brandbergen för att spela minigolf
+ små vändor hit & dit
 
minst 1.5 mil i dag.
 
jag var så trött efter minigolfen så jag orkade knappast ta mig hem från Handen så jag tog bussen hem.
 
 
      Jag fick stryk i dag, min brukare e grym på minigolf....
 
Jag kom precis innanför dörren, nu ska jag duscha och sen äta.
I kväll är det sista avsnittet av The Night manager. (as spännande)
 
I morgon fredag ska jag hänga med Max, han är ledig och det var jätte länge sen vi bara hängde. Typ på bröllopet
Mysigt
det blir god lunch såklart.
 
                Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej Maria! Jag är lite sugen på att börja sälja bloggdesigner igen, och jag undrar om du skulle vara intresserad av att beställa en ny? Du har ju så länge varit min stamkund så jag tänkte att jag skulle fråga! :)

Kramar!

Svar: Hej
Hoppas du mår fint
Ja gärna
Skulle vara kul med nytt
Har du några idéer
Jag vill ju ha stil rent
?
Har du blogg kvar ?
Maria Höglund

2016-09-01 @ 22:38:24
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hoppas du också mår bra! :)
Det står lite still med idéerna nu, men har du några speciella färger, text eller bilder du vill ha med? Jag kan ju sätta mig och pyssla ihop lite så får du se vad du tycker om det! :)

Kramar!

2016-09-06 @ 09:16:57
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0