Sjukstuga, gräs och sol

Hej
En bra dag förutom att K & H har blivit dåliga,
Kalle vaknade ju upp i morse med halsont och mådde skit men han gick till skolan ändå eftersom det bara var 2 lektioner och sen helg

H sa vid 11 tiden att han skulle vila en stund för han var seg och trött efter i går när han var ute men han sov och sov och vi skulle gått och ätit en lunch vid 13 tiden men eftersom han sov så gick jag själv , tyvärr vaknade han upp och mådde skit , halsont och frossa och nu 5 timmar senare så blir han sämre och sämre
Usch och fy

Han har precis fått lite mat och alvedon

Tror det blir sjukstuga här med killarna i helgen så jag tror jag kommer jobba lite i morgon och på söndag jobbar jag med KP uppdrag så jag ska försöka att inte vara så närvarande

När jag gick och handla så mötte jag Kalle och vi tog en friterad banan med glass , gott för Kalles hals

När jag kom hem så klippte jag gräset och tog bort massa bruna buskar och blommor från rabatterna , fräschade till lite och sen satte jag mig i solen en liten stund

I kväll blir det mys / ha det bäst ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0