Små baby steps !!

Hej söndag och hej på er !

Vart tog den här veckan vägen ?

Allt är som i en dimma !

Jag är lite bättre, jag är på bena men hostar som fan och är illamående och huvudet är typ inpackat i bomull , känner mig smått förvirrad

Har gjort små promenader men är slut som artist när man kommer hem
, allt känns mega tungt
Ååååå vad jag vill ha tillbaka min energi !!

Ligger i den här förbannade sängen 😡

Max och Sandra var nyss här och hämtade Sune , dom skulle ta en långpromenad ner till Tyresta by !
Skönt för Sune att komma ut på en längre sväng !

Just nu är tv:n på och datan i knät
Blir sängen i dag me!

Veckan som kommer :
Åter jobb i morgon och på torsdag åker jag till mamma i Flen några dagar !

Här hemma händer det lite i vardagsrummet också ,
Älsklingen började måla lite i går
2 väggar i vardagsrummet är klara ( rollat vitt)
Och 2 väggar återstår
Dom 2 väggarna gör H klart nästa helg när jag är hos mamma / duktig kille man har

Kolla skillnaden mot den saggiga gula tapeterna mot den ny rollade vita väggen ❤️👍

Ha en fin söndag / Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0