Socala medier jag gillar och använder.....

1: Instagram – Älskar det, där lägger jag upp de finare bilderna eller res bilder. Instagram ska vara lite speciellt.

2 – Facebook – Roligt att gå in på men det har blivit lite tråkigare med FB pga. alla videos, saknar när vänner bara skriver en rad om ditten och datten,

3 Blogg – Jag älskar  att blogga! Mitt andrum vare sig livet e svart eller vitt. En ärlig blogg och dagbok. Älskar när barnen och mamma kan gå in och se tillbaka i tiden vad vi gjort osv. och påminnelse till mig själv. Älskar också att följa andras bloggar.

4 SnapChat –  sjukt kul ....Snappar själv nästan varje dag  och där kan man bjuda lite extra på sig själv eftersom det ses snabbt och försvinner snabbt.

5 podcast- Somnar till en pod nästan varje kväll, gillar p3 dokumentär, krull & kriminell, mord poddar och rättegångspodden.

 

                                   God Natt    på er //  IA


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Maria !
Läser din blogg.
http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se/Kram din gamla granne

Svar: Granne ? Vart ? Skogås ?
Maria Höglund

2016-09-17 @ 21:34:59
Postat av: Carina

😊 http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se/

2016-09-17 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0