Clarion hotell stockholm

Hej
 
På fredag ska vi ju fira brorsan på söder (fyller 50 år) och då bestämde vi att vi bor kvar i stan
och denna gång på Clarion hotell Stockholm / Skanstull
kul att testa det hotellet, Jag har hört mycket bra om det.....
 
vi får ju alltid bra pris, mer än halva priset tack vare P min granne som jobbar på Clarion Sign.
 
Vi ska träffas där på Fredag kl. 13.30 och så gör vi oss i ordning på rummet innan vi möter upp de andra kl. 18.00
det ska bli mysigt
 
Max ska ta Sune för Kalle har mösspåtagning på Fredag (såklart)
 
På lördagen vaknar vi upp på hotellet och käkar go frukost innan det är dags att åka hem och svira om till Guns 80 års fest.
Vi måste hämta upp resten av familjen också innan vi åker vidare mot Nacka.
 
Det blir galej hela helgen... skönt att man är långledig efter.....
 
Baksidan av hotellet mot globen, framsidan är mitt emot Skanstull.
 
perfekt då vi ska till Bondegatan på kvällen, ca 15 minuters gångavstånd.
 
Min bror kommer ha 2 fester , en på söder och en hemma i hans hus den 13/5. Han  slår på stort
den här fredagen är vi 22 st. och den 13/5 är dom minst 50 pers.
Jag har inte bestämt mig än om ja ska gå för det e tjockt med bokningar alla helger fram till den 28/6
behöver andas lite men jag ska försöka orka.
 
 
 
I morgon och på Torsdag är det jobb och sen 4 dagars ledigt. Jag har KP i morgon oxo.
Hoppas på lite bättre väder när man blir ledig bara.........
 
  Va rädda om er //  Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Varmt välkomna till oss på fredag! Hoppas att ni får en härlig helg hos oss på hotellet och på ert galej! /Lotta, Clarion Hotel Stockholm

Svar: Ååå tack
Maria Höglund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0