Fester efter fester

Nu avlöser festerna varandra 

Nästa helg - 50 års kalas/middag och en 80 års fest 

Vad ska man ha på sig ? 

Man e typ för fet för ett fuck och kläderna sitter illa 

Tror att jag kör ledigt på fredagen och lite finare på lördagen 

Har ni tips på snygga svarta tunikor 

Svårt är det 

Om jag orkar i kväll så ska jag gå igenom mina garderober och rensa sånt jag verkligen inte använder 
Jag har en förmåga att spara kläder jag tror jag kommer använda bara för att det är snyggt men egentligen är det något jag inte trivs med,,, 
När jag har en favvo så används det flitigt och vissa saker används 1 gång och sen hänger det bara där och tar plats 

Ja ja 

Nu ska jag duscha och sen gå mot jobbet 
// M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0